Padua Organizing is in 2008 opgericht door Annemiek Ekelschot, gecertificeerd professional organizer.
Als organizer (ook wel 'opruimcoach' genoemd) helpt Annemiek zowel zakelijke als particuliere klanten bij het aanbrengen van structuur in hun leefomgeving. Zij doet dit op een rustige manier en met respect voor haar klanten en hun spullen.

Annemiek heeft jarenlang gewerkt als managementassistente en directiesecretaresse. Tevens heeft zij als moeder van drie kinderen de nodige ervaring opgedaan in het managen van een gezinshuishouden. Het opruimen, ordenen en organiseren zit haar in het bloed: van huis uit meegekregen en sindsdien altijd als vanzelfsprekend toegepast in zowel haar werk als haar huishouden.

Toen Annemiek in 2007 voor het eerst kennismaakte met het beroep professional organizer was het direct duidelijk voor haar: dit is het! Inmiddels adviseert en coacht zij met veel plezier haar klanten en deelt zij haar kennis en ervaring met hen. Wat haar vooral aanspreekt in het organizen is het persoonlijke contact met de klant, de praktische en maatwerkgerichte aanpak en het samen aan de slag gaan. Het eerste resultaat is al direct na de eerste sessie zichtbaar en dat motiveert niet alleen Annemiek, maar zeker ook haar klanten!